Pár fotek dokončených modelů Zvezda, Revell, Tamiya, všechno v měřítku 1/35, méně či více povedené  ( spíš to první 😋 )

Chevrolet - Tamiya
Type 97   -  Tamiya
PzKpfw 38  -  Tristar   -  ten jediný ještě není 100% hotový(špína a tak)
SU - 85  Miniart
BT-5    -   Zvezda  - řetěz mě byl vyčten, že je moc mohutný a v době, kdy jsem ho chtěl vyměnit jsem na netu našel foto s ještě snad mohutnějším, tak jsem ho nechal 😀. Pro moje patlání stačí, ostatně, jako už celá moje ,,produkce,,
























a ještě.....




ICM 1/48






a před dokončením  -  T-34  Revell
                                                    - SdKfz 222   Hobby Boss
                                           - T-26   Hobby Boss








T-34/85    Zvezda








          


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ural 4320 Zvezda 1/35